Utrzymany w pomarańczowo-szarych kolorach logotyp firmy INVADO został uzupełniony o nowy element. Firma chce w ten sposób zwiększyć swoją rozpoznawalność i identyfikację z branżą.
Firma ze Śląska jest wiodącym producentem drzwi wewnętrznych, posługującym się własną, opatentowaną technologią okleinowania. - Odpowiednia identyfikacja wizualna to bardzo ważny element komunikacji z klientem - mówi Adam Hucz, manager ds. marketingu. Decyzja o modyfikacji logotypu ma zacieśnić identyfikację firmy z branżą, a przez to ułatwić dotarcie do oferty Invado nowym klientom.
Zmieniony logotyp to wstęp do jeszcze poważniejszych zmian w obrębie zwiększania rozpoznawalności marki. Już niedługo ruszy nowa strona internetowa firmy. - Bedzie wyposażona w nowoczesne funkcjonalności oraz nastawiona na aktywną interakcję z klientami - zapowiada A.Hucz.
Na co dzień firma INVADO
angażuje się w budowanie relacji poprzez wykorzystanie mediów
społecznościowych, takich jak Facebook, Blip czy kanał YouTube.