PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
Schüco International Polska Sp. z o.o.
ul. Żelechowska 2
96-321 Siestrzeń
woj. mazowieckie, powiat grodziski

tel. 46 858 32 00 , 46 858 32 02
fax 46 858 32 01
schueco@schueco.plwww.schueco.pl


Aktualności:
2017-09-11 Nowość! Okno i drzwi przesuwne w jednym – Schüco AWS PASK
2017-08-01 Nowość! Uwolnij przestrzeń – drzwi składano-przesuwne Schüco ASS 80 FD.HI
2017-07-24 Nowy wymiar drzwi przesuwnych – Schüco ThermoSlide w wersji czteroskrzydłowej
2017-07-10 Inteligentne drzwi podstawą bezpieczeństwa
2017-06-07 Dom w komfortowym klimacie – nowoczesne systemy Schüco PVC-U
2017-05-25 Nowość! Innowacyjne wyjście dla inteligentnego domu – ADS 90.SI SimplySmart
2017-05-17 Drzwi przesuwne jak panoramiczny obraz
2017-03-22 Dwa systemy Schüco z nagrodą iF DESIGN AWARD 2017!
2017-01-31 „My wiemy jak” – Schüco na BAU 2017
2016-11-21 Schüco podwójnym zwycięzcą konkursu German Design Award 2017
2016-08-17 Kuchnia otwarta na naturę
2016-07-11 Inteligentny dom – oszczędność i bezpieczeństwo
2016-05-18 Nowość! Drzwi z wysoką inteligencją – Schüco ADS SimplySmart
2016-03-23 Rewolucyjne nowości Schüco na targach fensterbau/frontale
2016-02-09 Automatyka budynku marki Schüco na targach Light+Building 2016
2016-01-19 Harmonijny dialog technologii z naturą
2015-12-07 Nowość! Technologia smartfonu w drzwiach – Schüco DCS Touch Display
2015-11-16 Nowość! Komfort wielkiego formatu – Schüco SmartStop i SmartClose
2015-09-03 Nowość! Drzwi Schüco ADS SimplySmart – uniwersalne wyjście
2015-08-17 Niezawodna bariera pogodowa – drzwi przesuwne Schüco ThermoSlide
2015-06-09 Dom z perspektywą na naturę
2015-05-26 Nowość! Schüco ADS Simply Smart – wyjście dla energooszczędnego budownictwa
2015-04-27 Technologie Schüco zasilają pawilony EXPO 2015 w Mediolanie!
2015-03-18 Drzwi w modnym wydaniu
2015-02-19 Poszerzona panorama możliwości – przeszklenia przesuwne Schüco ASS 77 PD.HI
2015-02-02 Schüco wyznacza nowe trendy budowlane na targach BAU 2015
2014-11-18 Architektura czterech stron świata
2014-09-30 Nowe wcielenie tradycyjnego domu
2014-08-18 Nowość! Kontrolowane otwarcie drzwi – magnetyczny stoper Schüco EasyStop
2014-07-14 Komfortowy klimat przez cały rok – drzwi przesuwne Schüco ThermoSlide
2014-06-30 Design odporny na ogień – systemy przeciwpożarowe Schüco
2014-06-23 Powiększ przestrzeń mieszkalną – Schüco EasySlide
2014-04-03 Autorskie technologie Schüco na fensterbau/frontale 2014
2014-03-03 Technologie Schüco na fensterbau frontale 2014
2014-02-03 Transparentne przejście w czasie – modernizacja zabytkowego budynku
2013-09-12 Nowość! Widok bez ograniczeń
2013-09-02 Stolarka dla kreatywnych – drzwi przesuwne Schüco Corona S 150
2013-06-11 Energooszczędna wizytówka domu – drzwi Schüco ADS 90.SI+
2013-05-06 Drzwi aluminiowe do domów pasywnych
2013-03-21 Przestrzeń bez granic - drzwi przesuwne Schüco ThermoSlide
2013-02-27 Dom wkomponowany w naturę
2013-01-23 Schüco na Targach BAU 2013
2012-10-23 Nowość! Pierwsze drzwi aluminiowe z certyfikatem Domów Pasywnych
2012-10-15 Nowość! System przesuwny Schüco ThermoSlide – drzwi wielkiego formatu
2012-10-04 Nowość! Panoramiczne drzwi przesuwne Schüco ASS 77 PD.HI
2012-09-27 Technologie Schüco w konkursie Solar Decathlon Europe
2012-08-02 Dom z widokami na przyszłość
2012-07-10 Dom otwarty na przestrzeń i kolor
2012-06-14 Nowość! Okno Schüco Thermoplus – nowy wymiar energooszczędności
2012-05-14 Światło bez kompromisu – drzwi przesuwne Schüco ASS 70.HI
2012-04-25 Nowość! Drzwi przesuwne Schüco ThermoSlide – najcieplejsze w swojej klasie!
2012-03-29 Premiery Schüco na Fensterbau Frontale
2012-03-15 Schüco na targach Fensterbau Frontale
2012-02-08 Kuloodporna architektura pod znakiem Schüco – AWS 90 BR i ADS 90 BR
2011-11-30 Potrójne uznanie dla Schüco
2011-11-22 Złoty Laur Klienta 2011 dla Schüco
2011-10-24 German Marketing Prize 2011 dla Schüco International
2011-08-09 Wyjście z energią na plus – drzwi Schüco ADS 75.SI
2011-07-13 Poszerz przestrzeń jednym ruchem ręki – Schüco Corona CT 70 PASK
2011-06-09 Energy3 na targach Intersolar 2011
2011-05-10 Kwestia wielkiego formatu
2011-03-14 Aluminiowe drzwi wejściowe Schüco ADS – idealnie dopasowane
2011-02-21 Architektura przesycona światłem – drzwi Schüco Corona CT 70 HS
2011-01-27 Zielone budownictwo wg Schüco – relacja z targów BAU 2011
2010-11-19 Dom wypełniony światłem
2010-11-05 Architektura bez barier – drzwi PVC z niskim progiem
2010-10-14 Stolarka aluminiowa w małych obiektach komercyjnych
2010-09-10 Energooszczędne rozwiązania w budownictwie sportowym
2010-08-17 Racjonalny wybór - energooszczędne drzwi Schüco ADS 65
2010-07-15 Ochrona przeciwpożarowa wielkiego formatu – Schüco ADS 80 FR 30
2010-06-09 Element ambitnej architektury – drzwi przesuwne Schüco ASS 70.HI
2010-04-14 Energy2 na targach Fensterbau/Frontale
2010-03-19 Przestrzeń na wyciągnięcie ręki – drzwi przesuwne Corona CT 70 HS
2010-01-28 Nowa siedziba Schüco Polska
2009-10-19 Schüco dba o zrównoważony rozwój
2009-09-21 Schüco Firestop II – ogniotrwała aranżacja wnętrza i elewacji
2009-09-08 Pakiet koniunkturalny Schüco Energy2
2009-08-18 Drzwi dużego formatu
2009-07-28 Schüco ADS 75 SI – optymalne wyjście
2009-07-24 Drzwi Corona CT 70 HS
Informacje o firmie
Misja
Naszym celem jest nie tylko perfekcja i skuteczne realizowanie skomplikowanych zadań. Jest nim także pokazywanie nowych możliwości, inspirowanie do nowych pomysłów lub po prostu budzenie marzeń. W ten sposób zajmujemy się najważniejszymi tematami przyszłości: oszczędnością energii oraz pozyskiwaniem energii - połączonymi z najatrakcyjniejszymi rozwiązaniami w dziedzinie automatyzacji, bezpieczeństwa i wzornictwa.

Innowacje i ponadczasowe rozwiązania
Siła innowacji tworzy tylko jedną stronę naszego twórczego działania. Po drugiej stronie widoczne jest dla nas to, co dzisiaj często określane jest mianem długotrwałości. My nazywamy to raczej mianem ponadczasowości. Ponadczasowość oznacza nie tylko aspekt twórczy. Oprócz przejrzystego i przemawiającego do wyobraźni wyglądu zewnętrznego chodzi przede wszystkim o to, aby myśleć na wiele lat do przodu. Zapewnienie kompatybilności naszych produktów, długotrwałości oraz odporności na różne czynniki przyczyniają się do tego, że tworzymy wartości, które są określane mianem długowiecznych. Są to czynniki, które już od dawna na całym świecie wytyczają najnowocześniejsze kierunki rozwoju technologii, projektowania wyglądu zewnętrznego, produkcji oraz badań.


Historia
Historia sukcesu firmy Schüco rozpoczyna się w roku 1951 od budowy witryn wystawowych oraz elementów fasadowych z aluminium. Dzięki myśleniu jako o całości, perfekcji oraz sile innowacyjności szybko stworzony został elementarny system budowlany. Po przystąpieniu firmy Schüco w roku 1963 do Otto-Fuchs-Gruppe (Meinerzhagen), rozpoczął się okres rozwoju firmy jako globalnie działającego przedsiębiorstwa.

Globalne przedsiębiorstwo można stworzyć tylko z profesjonalistami.
W latach 70-tych firma Schüco ekspanduje najpierw na zagraniczne rynki europejskie a później staje się pierwszym przedsiębiorstwem swojej branży działającym globalnie. Obecnie zatrudniamy 5.000 pracowników i współpracujemy z 12.000 firm partnerskich w ponad 75 krajach. Stanowimy zespół zaangażowanych konstruktorów, twórców nastawionych na potrzeby klientów, a także wykonawców znanych z najlepszej jakości. Nasz wysoko zmotywowany zespół pracuje niczym niezawodny partner zachowując siłę i szybkość firmy rodzinnej.

Nowoczesne metody zarządzania personelem, permanentna analiza wartości (racjonalizacja), poszukiwanie rozwiązań wyznaczających przyszłość (innowacje) oraz rozszerzanie i dalszy rozwój skutecznych systemów (multiplikacja) zapewniają firmie Schüco sukces od ponad 50-u lat.

W roku 2004 czasopismo "Manager Magazin" wybrało firmę Schüco International KG jako przedsiębiorstwo z najlepszym Image w branży budowlanej. Wyboru dokonano na podstawie ankiety zatytułowanej "Image Profile", wykonanej przez niezależne ośrodki badania opinii publicznej na zlecenie "Manager Magazin", którą rozesłano do 2 500 zarządów oraz osób zarządzających firmami. W ostatnim badaniu firma z Bielefeld nie była jeszcze obecna, jednak gdy pierwszy raz została uwzględniona wystrzeliła pionowo niczym pocisk i zajęła od razu pierwsze miejsce w swojej kategorii. W pierwszej kolejności oceniane były czynniki takie jak orientacja na klienta, jakość produktów, potencjał innowacji oraz skuteczność komunikacji werbalnej.
(19244)