PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2020-06-16
G-U w kampanii „Klient Bezpieczny”
G-U Polska dołącza do kampanii „Klient Bezpieczny" Stowarzyszenia Dom Bezpieczny. Oznacza to, że w siedzibie firmy, w Poznaniu, wdrożone zostały procedury, których celem jest ...

G-U POLSKA Sp. z o.o.
ul. Wichrowa 26
60-449 Poznań

tel. 61 650 40 00
fax 61 650 40 01
okucia@gupolska.pl
www.gupolska.pl

» więcej o firmie

G-U Polska dołącza do kampanii „Klient Bezpieczny" Stowarzyszenia Dom Bezpieczny. Oznacza to, że w siedzibie firmy, w Poznaniu, wdrożone zostały procedury, których celem jest zapewnienie bezpieczeństwa klientom i pracownikom biura oraz ekipom montażowym i serwisowym.

Czas pandemii spowodował spowolnienie w sektorze budowlanym, zwłaszcza w obszarze remontowo-budowlanym. Poza boomem, jaki przez pewien czas odnotowywały markety budowlane i sektor DIY, punkty sprzedaży stacjonarnej z powodów bezpieczeństwa musiały pozostać zamknięte. Wraz ze znoszeniem obostrzeń konieczne stało się opracowanie strategii na rzecz zapewnienia bezpieczeństwa w punktach sprzedaży detalicznej.

Dlatego, po szerokich konsultacjach, Stowarzyszenie Dom Bezpieczny zorganizowało kampanię „Klient Bezpieczny", której celem ma być wprowadzenie odpowiednich standardów sanitarnych w salonach sprzedaży, zapewnienie klientom komfortu w zakresie bezpieczeństwa sanitarnego, a tym samym - pobudzenie rynku. Dzięki kampanii „Klient Bezpieczny" wprowadzone standardy będą takie same we wszystkich placówkach, które dołączyły do tej inicjatywy.

„G-U Polska dołączyło do kampanii „Klient Bezpieczny", bo wierzymy w przewagę systemu. A tu właśnie taka przewaga jest budowana - przedstawiciele różnych sektorów branży ujednolicają standardy, zapewniając tym samym bezpieczeństwo klientom, zarówno podczas konsultacji w siedzibie firmy, w miejscu sprzedaży, jak i w trakcie prac montażowych" - mówi Szymon Krauze, marketing manager w G-U Polska.

Stowarzyszenie Dom Bezpieczny opracowało wytyczne i zalecenia bezpieczeństwa do stosowania przez punkty handlowo-usługowe (w tym salony stolarki) oraz podczas usług montażowych. Zalecenia dotyczące sprzedaży w salonach obejmują m.in. obowiązek informowania klientów o formach i zakresie ochrony sanitarnej w salonie (za pośrednictwem SMS lub e-maila) jeszcze przed wizytą, zalecenia dotyczące liczby klientów w placówce, zachowania bezpiecznego dystansu oraz dostępu do środków ochrony osobistej - zarówno dla pracowników, jak i klientów.

Wytyczne w zakresie prac montażowych dotyczą m.in.: zasad transportu w reżimie sanitarnym, dostępu do środków odkażających oraz toalety, zasad stosowania środków ochrony osobistej, zachowania bezpiecznego odstępu i zakresu dezynfekcji pomieszczenia po wykonaniu prac.

Z pełnym zakresem wytycznych można zapoznać się tu:

źródło: GU Polska