Od maja firma INVADO ma swój własny kanał dystrybucyjny na YouTube.com. Będzie można znaleźć na nim relacje z wydarzeń branżowych, aktualności z życia firmy czy prezentacje nowości produktowych
Przedstawiciele firmy INVADO obiecują, że profil będzie stale aktualizowany i uatrakcyjniany. - Chcielibyśmy aktywnie korzystać z nowoczesnych możliwości komunikacji z prasą i klientami, jakie oferują media społecznościowe - mówi Joanna Dec-Galuk, manager ds. marketingu i rozwoju produktu. Dlatego też informacja o udostępnieniu kanału dla użytkowników Internetu będzie promowana na innych platformach social media, w tym na Facebook.com czy Blip.pl. Od marca 2011 firma INVADO prowadzi również własnego mikrobloga na Blip.pl, informując na nim o promocjach czy najnowszych ofertach produktowych. W maju na fan page'u INVADO na Facebooku pojawi się nowa zakładka, przekierowująca odwiedzających bezpośrednio do kanału na YouTube. Dzięki temu użytkownicy będą mogli na bieżąco śledzić aktualności i ciekawostki związane z firmą i nowymi trendami wnętrzarskimi.
Do celów promocyjnych
został zarezerwowany profil na You Tube.com:
https://www.youtube.com/user/INVADOpl
Zakodowano już na nim
pierwszy film wraz z opisami, dostępny pod tym oto linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=fBGBEcMSm3o