Prawie 700 tysięcy osób miało możliwość zobaczyć tej jesieni kolekcję drzwi Invado, także w jej najbardziej innowacyjnej odsłonie. W ostatnich miesiącach kończącego się roku, INVADO uczestniczyło bowiem w wielu imprezach targowych o międzynarodowym znaczeniu.
Targi MADE EXPO w Mediolanie (05-08 października) oraz BATIMAT w Paryżu (07-12 listopada) przyciągnęły łącznie 650 tysięcy gości oraz ponad 4 tysiące wystawców. Włoska impreza była okazją do zaprezentowania firmy na miejscowym rynku i rozpoznania panujących tam trendów. Na targach BATIMAT - największym tego typu wydarzeniu w Europie - zaprezentowano najbardziej innowacyjne produkty.
Podczas Międzynarodowych Targów WORLD HOTEL w Warszawie (05-07 października) oraz Targów INVEST-HOTEL (19-21 października) w Poznaniu, firma INVADO została szerzej zaprezentowana branży hotelarskiej. Marka INVADO po raz pierwszy pojawiła się na imprezach o takim profilu. Oba wydarzenia, objęte patronatem Ministra Gospodarki Waldemara Pawlaka, zgromadziły łącznie ponad 30 tysięcy odwiedzających i niemal 300 firm.
15 i 16 października firma była obecna na największej imprezie budowlanej na Mazowszu - Ogólnopolskich Targach Budowlanych BUDOWA, REMONT, DOM I WNĘTRZE, w których udział wzięło ponad 4,5 tysiąca zwiedzających i około 160 wystawców. Wydarzenie, kierowane głównie do osób kupujących i remontujących dom lub mieszkanie, dawało możliwość zasięgnięcia fachowej porady i wzięcia udziału w bezpłatnych szkoleniach i wykładach.
- Wydarzenia targowe to dla nas znakomita okazja do poznania aktualnych trendów i nawiązania nowych, długofalowych relacji biznesowych. Wymiana doświadczeń na pewno była owocna i zainspiruje nas w pracy nad ofertą, którą stale uatrakcyjniamy - podkreśla Adam Hucz, odpowiedzialny za markę INVADO.