PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2012-02-01
DAKO: Kluczem do sukcesu na Budmie były...
Grupa DAKO postawiła na prezentację innowacyjnych
produktów oraz bardzo dobrą komunikację z gośćmi targów.

Fabryka Okien DAKO Sp. z o.o.
Biczyce Dolne 185
33-395 Chełmiec

tel. 18 449 28 00
fax 18 449 28 88
biuro@dako.eu
www.dako.eu

» więcej o firmie

Budma to jedno z najważniejszych wydarzeń w polskiej i europejskiej branży budowlanej. Targi wciąż cieszą się dużym zainteresowaniem, zarówno wystawców jak i odwiedzających. Jak przyciągnąć uwagę tych ostatnich? Grupa DAKO postawiła na prezentację innowacyjnych produktów oraz bardzo dobrą komunikację z gośćmi targów.

Wśród nowości największe wrażenie robiły podnoszono-przesuwne drzwi tarasowe HST wyposażone w system automatycznego otwierania firmy Hautau, wykonane z PVC.

- Produkt ten, dostępny obecnie tylko w DAKO, przeznaczony jest dla osób ceniących najwyższy komfort oraz do budynków użytkowanych przez osoby o ograniczonej sprawności ruchowej. - wyjaśnił Paweł Buchman, Kierownik Działu Rozwoju Produktu Fabryki Okien DAKO. Oprócz automatycznych drzwi HST, firma wystawiała również drewniane drzwi HST z otwieraniem manualnym.

Efektownie prezentowały się również eleganckie drzwi aluminiowe otwierane za pomocą czytnika linii papilarnych a także automatyczna brama garażowa firmy DK-PROF, do której dopasowano nowoczesne drzwi boczne.


Ozdobą ekspozycji DAKO było okno drewniane DDF-92 wyróżnione Złotym Godłem Quality International 2011, wykonane z pięknego i odpornego na warunki atmosferyczne drewna modrzewiowego. Innym, wcześniej nagradzanym produktem było okno PVC serii DPT-90, które otrzymało znak VIP dla najbardziej energooszczędnych okien w Polsce.  

- Innowacyjne produkty oczywiście przyciągały uwagę - mówi Paweł Buchman - jednak tym co cieszyło nas najbardziej była możliwość rozmowy z odwiedzającymi. Nasi goście mieli wiele pytań, bardzo ważnych i trafnych. Było nam bardzo miło, że mogliśmy im pomóc.

- Wbrew pozorom stolarka otworowa nie jest tematem ani łatwym, ani banalnym. Dlatego tak duży nacisk położyliśmy na komunikację. Targi potwierdziły, że była to dobra decyzja. - zaznacza ekspert

źródło: DAKO