PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2012-02-06
Co po Budmie?
Spośród prezentowanych na Budmie skrzydeł drzwiowych największą popularnością cieszyły się kolekcje o dźwięcznie brzmiących nazwach Tosca i Lukka.

CLASSEN-POL S.A.
Zwonowice, ul. Wyzwolenia 13
44-292 Rybnik

tel. 32 429 20 00
fax 32 429 22 00
biuro@classen.com.pl
www.classen.com.pl

» więcej o firmie

W 2012 roku postawimy na panele podłogowe z nietypowymi wzorami i drzwi ramowe inspirowane włoskimi miejscowościami - to pierwsze wnioski z Międzynarodowych Targów Budowlanych Budma. Eksperci Classen, renomowanego producenta podłóg i skrzydeł drzwiowych wewnętrznych oraz RuckZuck, jednej z największych sieci sprzedaży podłóg i drzwi producenta, podsumowują wydarzenie i zapowiadają dostosowanie całorocznej oferty paneli i drzwi do wskazówek, jakich udzielili odwiedzający targi.

- Branża wyposażenia wnętrz coraz bardziej się specjalizuje, to naturalna konsekwencja rozwoju rynku oraz wzrastającej świadomości klientów i ich rosnących oczekiwań. Odwiedzający Budmę 2012 szukali przede wszystkim niebanalnych rozwiązań i produktów dobrej jakości. Znaleźli je na naszym stoisku, gdzie zaprezentowaliśmy blisko 10 nowych propozycji paneli podłogowych i skrzydeł drzwiowych wewnętrznych. Największym zainteresowaniem cieszyły się drzwi Tosca i Lukka oraz panele dedykowane naszym pociechom - mówi Anna Górecka, Dyrektor ds. Marketingu i Reklamy, Classen.


Przeznaczone do dziecięcych pokoi panele podłogowe z kolekcji Hello Kitty i serii Kids z kolekcji Joy, to nowość na polskim rynku i jednocześnie jedna z najbardziej nietypowych propozycji. Wzory i motywy na deskach zaprojektowane zostały z myślą o fanach bajkowych postaci, mogą mieć również walor edukacyjny. Pierwsza z kolekcji dedykowana jest miłośnikom znanej na całym świecie bohaterki japońskich kreskówek, Hello Kitty. Wzór Kids to z kolei deski z kolorowymi rysunkowymi postaciami (pieski, kotki, kurczaczki, owieczki i kwiatki), ale też z pojedynczymi angielskimi słowami i zwrotami (sleep well, home sweet home, play with me, cheese).


Spośród prezentowanych na Budmie skrzydeł drzwiowych największą popularnością cieszyły się kolekcje o dźwięcznie brzmiących nazwach Tosca i Lukka. To skrzydła drzwiowe wewnętrzne ramowe dostępne w czterech dekorach (akacja ST, jesion grafitowy ryflowany, jesion śnieżny ryflowany i wenge), imitujących okleiny naturalne o dwukierunkowym usłojeniu drewna. Obie linie składają się z pięciu oryginalnych modeli, a ich nazwy kolekcji zapożyczone zostały z Włoch: Lukka, to rodzinne miasto kompozytora Giacoma Pucciniego, twórcy opery Tosca, w regionie Toscanii.


- Bardzo cenimy sobie spotkania podczas Budmy, dzięki nim wiemy, jakie tendencje występują na rynku i czego oczekują od nas klienci. Odwiedzający nasze stoisko mieli okazję wypełnić ankiety, na podstawie których będziemy dostosowywać ofertę i już w marcu zaprezentujemy ją w salonach sieci RuckZuck - mówi Katarzyna Śliwińska, Manager ds. Marketingu i Reklamy w RuckZuck.

Targi Budma 2012 odbyły się w dniach 24 -27 stycznia w Poznaniu pod hasłem przewodnim „Budownictwo Przyszłości".




Classen to jeden z najbardziej cenionych producentów wyrobów drewnianych i drewnopochodnych w Europie. Firma jest jednym z liderów światowego rynku podłóg laminowanych. W Polsce firma jest reprezentowana przez spółkę Classen-Pol S.A. z siedzibą w Rybniku-Zwonowicach.

Classen-Pol S.A. swoje wyroby sprzedaje w całym kraju poprzez sieć dealerską oraz we wszystkich marketach budowlanych. Firma prowadzi eksport do krajów Europy Zachodniej oraz Europy Środkowo-Wschodniej.

Panele podłogowe Classen to naturalne połączenie piękna natury oraz trwałości. Piękne wzory nadają wnętrzom wyjątkowy klimat i niepowtarzalny charakter, wprowadzając nas w podróż po malowniczych zakątkach świata. Duży wybór wzorów zapewnia możliwość stworzenia oryginalnego wnętrza. Pasją firmy Classen jest ciągła praca nad doskonaleniem produktów, szukaniem nowych wzorów, struktur, opracowywaniem nowych systemów montażu. Dzięki temu podłogi Classen od lat cieszą się najwyższym uznaniem i zaufaniem klientów w Polsce i na całym świecie.

źródło: Classen