W Warszawie powstał multimedialny salon RuckZuck. Białe meble na wysoki połysk, elementy wykończeniowe w kolorze miodowego drewna, skórzane wygodne kanapy i telewizory plazmowe na ścianach - to nie opis nowoczesnego mieszkania, ale... salonu oferującego podłogi i drzwi.
W salonie znajdują się również cztery stanowiska z multimedialnymi konfiguratorami, czyli wygodne boksy multimedialne, w których można usiąść z całą rodziną i za pomocą aplikacji na tablecie dopasowywać podłogę i drzwi do przygotowanych w programie aranżacji. Te wyświetlają się na dużych monitorach również zainstalowanych w boksach. Każdy produkt w aplikacji posiada indywidualny numer, za pomocą którego już w kolejnych punktach w salonie można zobaczyć tę podłogę na żywo.
Panele podłogowe w nowym salonie RuckZuck można wybierać na 12 stanowiskach z wysuwanymi wzornikami podłóg. Każde ze stanowisk wyposażone zostało bowiem w tablet, na którym wyświetlane są informacje o kolekcjach, dane techniczne produktów oraz atrakcyjne aranżacje i wizualizacje.
- Multimedialne rozwiązania, które wprowadziliśmy do nowego salonu mają ułatwić naszym klientom zakupy. Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ciężko jest zdecydować o wyborze podłogi na podstawie jednej deski. Dzięki specjalnie przygotowanemu pokojowi projekcyjnemu oraz multimedialnym konfiguratorom już w sklepie możemy szukać inspiracji i wybierać kolorystycznie pasujące do siebie produkty - mówi Katarzyna Śliwińska, kierownik działu marketingu w RuckZuck. - Nowoczesne technologie, tablety i multimedia to już nieodłączny element naszego życia. Podążając za trendami, postanowiliśmy je też nieco wyprzedzić i stworzyć salon na miarę XXII już wieku.
Nowy salon RuckZuck to designerski, zaprojektowany z dbałością o każdy detal sklep, na pierwszy rzut oka przypominający ekskluzywny showroom. Wnętrze zostało wyposażone w białe ekspozytory z wysuwanymi wzornikami podłóg, skórzane wygodne białe kanapy i telewizory plazmowe na ścianach. Skrzydła drzwiowe zostały wyeksponowane w czarnych, matowych i podświetlanych boksach, a wnętrza stanowisk z multimedialnymi konfiguratorami zdobione kolorem miodowego drewna. Za projekt sklepu odpowiada uznana pracownia architektoniczna z Warszawy.
Salony
RuckZuck oferują najszerszy na rynku wybór podłóg laminowanych, drzwi
wewnętrznych oraz materiałów wykończeniowych cenionej na rynku firmy Classen.
Decyzję o zakupie odpowiednich modeli i wzorów ułatwiają fachowe porady
pracowników RuckZuck. W ramach kompleksowej obsługi klienta, punkty RuckZuck
oferują również transport oraz montaż zakupionych podłóg i drzwi.
RuckZuck to marka salonów oferujących produkty Classen - wiodącego
producenta podłóg, drzwi i artykułów wykończeniowych. Koncept biznesowy
RuckZuck powstał w 2004 roku w centrali firmy Classen w Niemczech.
W tym samym roku w Polsce została założona spółka RuckZuck.biz, która zajęła się rozwojem Systemu Partnerskiego RuckZuck na terenie Polski oraz w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
źródło: RuckZuck