PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2016-06-24
Firma Hörmann na Festiwalu Białych Drzwi
Możliwość przyjrzenia się produktom z bliska, porady fachowców, a także wspólna zabawa i kibicowanie - tak można było spędzić czerwcowy weekend podczas Festiwalu Białych Drzwi.

HÖRMANN Polska Sp. z o.o.
ul. Otwarta 1
62-052 Komorniki

tel. 61 819 73 00
fax 61 810 75 75
info@hormann.pl
www.hormann.pl

» więcej o firmie

Możliwość przyjrzenia się produktom z bliska, porady fachowców, a także wspólna zabawa i kibicowanie - tak można było spędzić czerwcowy weekend podczas Festiwalu Białych Drzwi w podpoznańskim Janikowie. Partnerem imprezy była firma Hörmann.

Kupować świadomie

Festiwal miał upowszechnić wiedzę inwestorów na temat kupowanych produktów. Na trzy dni pawilon firmy Bilbo zamienił się w rozbudowaną przestrzeń targową. Wystawcy zaprezentowali ponad 40 modeli drzwi, które łączył biały kolor: modny i pasujący do większości wnętrz. Wśród zaprezentowanych przez firmę Hörmann znalazły się drzwi aluminiowe: TopComfort z ozdobnymi przeszkleniami, przeznaczone do domów energooszczędnych ThermoSafe i do domów pasywnych ThermoCarbon oraz drzwi wewnętrzne i przeciwpożarowe. 

Podczas oficjalnego rozpoczęcia Festiwalu Krzysztof Horała, prezes Hörmann Polska, zauważył, że aby inwestor był zadowolony z zakupu, musi być do niego przekonany; aby się przekonać, musi zobaczyć, dotknąć i posłuchać opinii specjalistów. Spotkania takie jak to zorganizowane w Janikowie, pomagają dokonać świadomego zakupu. Wybierając drzwi, bramy czy okna, często dokonujemy decyzji tylko na podstawie informacji znalezionych w Internecie, przede wszystkim cen. Trudno jednak porównać jakość produktów i dobrać je do konkretnej inwestycji. Stąd pomysł stworzenia przestrzeni, która zachęca do sięgnięcia po radę eksperta, a co za tym idzie - do dobrego zakupu - wyjaśnia Piotr Rożak, szef firmy Bilbo.


Swoją działalność zaprezentowała Drużyna Szpiku.

W sportowym nastroju

Pierwszy dzień Festiwalu był okazją do spotkania partnerów biznesowych w mniej niż zazwyczaj oficjalnej formie. Przygotowani na wspólne kibicowanie, ubrani w biało-czerwone barwy, specjaliści różnych branż wymieniali się doświadczeniami, by następnie obejrzeć spotkanie Polska-Niemcy w ramach Euro 2016.

Wśród przybyłych gości znaleźli się politycy: pani poseł RP Bożena Szydłowska, burmistrz Miasta i Gminy Swarzędz Marian Szkudlarek, przewodnicząca Rady Miejskiej Barbara Czachura. Na scenie zaprezentował się m.in. dziecięco-młodzieżowy zespół Grupa Szopena, a gwiazdą wieczoru był Krzysztof Antkowiak. Impreza miała także wymiar charytatywny: swoją działalność zaprezentowała Drużyna Szpiku. Na końcu pozostały już tylko piłkarskie emocje.


Gwiazdą wieczoru był Krzysztof Antkowiak.

Pomoc w wyborze

Do udziału w kolejnych dwóch dniach Festiwalu zaproszeni zostali inwestorzy indywidualni. Mieli oni okazję nie tylko zobaczyć i dotknąć konkretnych modeli drzwi i bram, ale także zasięgnąć rady fachowca czy architekta. Festiwal zakończył festyn dla najmłodszych, podczas którego odbyły się warsztaty i zabawy, rodzice natomiast spokojnie przyglądali się zaprezentowanej ofercie.

Każdego dnia odwiedzający ekspozycję głosowali w wyborach Miss Drzwi Zewnętrznych oraz Miss Drzwi Wewnętrznych, odpowiadając na pytania dotyczące zarówno walorów estetycznych drzwi, jak i stosunku ich jakości do ceny. Wyniki ankiety zostaną przekazane producentom, którzy w ten sposób będą mogli zapoznać się z opinią szerokiej grupy klientów.

Zdjęcie główne:
Firma Hörmann zaprezentowała swoje produkty podczas Festiwalu Białych Drzwi.




Grupa Hörmann jest największym w Europie producentem bram i drzwi. Od momentu założenia przedsiębiorstwa w 1935 roku wyprodukowano i sprzedano na całym świecie ponad 15 milionów bram. W 24 wyspecjalizowanych zakładach w Europie, Ameryce Północnej i Azji ponad 6000 osób pracuje nad rozwojem i produkcją najwyższej jakości bram, drzwi, ościeżnic i napędów. Główną siedzibą grupy Hörmann jest małe miasteczko Steinhagen w Westfalii. Pozostające nadal w rękach jednej rodziny  przedsiębiorstwo wygenerowało w ubiegłym roku obroty w wysokości ponad miliarda euro. Firma posiada ponad 80 własnych punktów dystrybucyjnych i wiele setek parterów handlowych w  ponad 30 państwach na całym świecie.

źródło: Hörmann