Mariusz Fijałkowski, dotychczasowy Szef Nadzoru Inwestycji (SNI) centralnej Polski, awansował na nowo utworzone stanowisko Szefa Sprzedaży Krajowej w Porta KMI Poland. Mariusz Fijałkowski będzie teraz odpowiedzialny za pracę zespołu Szefów Nadzoru Inwestycji (SNI) oraz Regionalnych Kierowników Sprzedaży (RKS) w całej Polsce.
Mariusz Fijałkowski w firmie Porta jest już od blisko 20 lat. Zaczynał jako pierwszy Regionalny Przedstawiciel Handlowy Porta (ówczesny region Warszawa), następnie w 2005 r. został Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży, także w regionie Warszawa. Kilka lat później w 2013 r. zarząd Porta zaproponował mu stanowisko Szefa Nadzoru Inwestycji. Kolejnym etapem na zawodowej ścieżce jest obecny awans na Szefa Sprzedaży Krajowej.
-
Mariusz Fijałkowski dał się poznać jako
sprawny menedżer, doskonale rozumiejący nie tylko naszą branżę, ale też
potrzeby klientów. Przez lata wspierał rozwój firmy realizując kolejne, coraz
bardziej odpowiedzialne zadania. Nie mieliśmy wątpliwości, że Mariusz jest
odpowiednią osobą na nowo utworzone wysokie stanowisko w pionie sprzedaży.
Życzymy mu powodzenia w nowej roli - komentuje Łukasz Luto, wiceprezes
zarządu Porta KMI Poland.
Porta
KMI Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. jest liderem w branży
stolarki otworowej w kategorii drzwi wewnętrznych, wejściowych, zewnętrznych
i technicznych. Spółka powstała w 1992 roku w Bolszewie k. Wejherowa.
Porta KMI Poland to obecnie sześć zakładów produkcyjnych - pięć w Polsce i
jeden w Rumunii: fabryka w Bolszewie
produkująca skrzydła wewnątrzlokalowe, techniczne, wejściowe; dwie
fabryki w Ełku - dedykowane produkcji skrzydeł ramiakowych i ościeżnic; dwie
fabryki w Suwałkach - dedykowane produkcji skrzydeł i ościeżnic fornirowanych i drzwi zewnętrznych oraz
fabryka Porta KMI Romania srl w rumuńskim Aradzie. Spółka zatrudnia 1600
pracowników i prowadzi sprzedaż produktów poprzez sieć ponad 100 Autoryzowanych
Dealerów, posiadających salony ekspozycyjne oraz magazyny w dużych miastach
Polski, współpracujących z ponad 1500 Autoryzowanymi Punktami Sprzedaży w całym
kraju. Miesięcznie produkty Porta wybierane są przez 20 000 Klientów w Polsce.