PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2013-10-07
Pierwszy w Polsce ekskluzywny showroom… podłóg i drzwi
RuckZuck, jedna z największych w Europie sieci sprzedaży produktów marki Classen, otworzył pierwszy w Polsce multimedialny salon.

RUCKZUCK BIZ Sp. z o.o.
ul. Rymera 19
44-270 Rybnik

tel. 32 440 98 88
biuro@ruckzuck.pl
www.ruckzuck.pl

» więcej o firmie

W Warszawie powstał multimedialny salon RuckZuck. Białe meble na wysoki połysk, elementy wykończeniowe w kolorze miodowego drewna, skórzane wygodne kanapy i telewizory plazmowe na ścianach - to nie opis nowoczesnego mieszkania, ale... salonu oferującego podłogi i drzwi.

RuckZuck, jedna z największych w Europie sieci sprzedaży produktów marki Classen, otworzył pierwszy w Polsce multimedialny salon. Sklep na miarę XXII wieku można już odwiedzać w Warszawie. Nowy, multimedialny salon RuckZuck powstał w Parku Handlowym Targówek w Warszawie przy ulicy Malborskiej. Na ponad 500 m2 znajduje się m.in. pierwsze w Polsce pomieszczenie projekcyjne, w którym - za pomocą aplikacji na tablecie i jednego kliknięcia - można zobaczyć wybraną podłogę. Laserowy rzutnik wyświetla podłogę pod naszymi stopami ze wskazanej przez nas kolekcji paneli, dając efekt tej faktycznie położonej. 


W salonie znajdują się również cztery stanowiska z multimedialnymi konfiguratorami, czyli wygodne boksy multimedialne, w których można usiąść z całą rodziną i za pomocą  aplikacji na tablecie dopasowywać podłogę i drzwi do przygotowanych w programie aranżacji. Te wyświetlają się na dużych monitorach również zainstalowanych w boksach. Każdy produkt w aplikacji posiada indywidualny numer, za pomocą którego już w kolejnych  punktach w salonie można zobaczyć tę podłogę na żywo.

Panele podłogowe w nowym salonie RuckZuck można wybierać na 12 stanowiskach z wysuwanymi wzornikami podłóg. Każde ze stanowisk wyposażone zostało bowiem w tablet, na którym wyświetlane są informacje o kolekcjach, dane techniczne produktów oraz atrakcyjne aranżacje i wizualizacje.

- Multimedialne rozwiązania, które wprowadziliśmy do nowego salonu mają ułatwić naszym klientom zakupy. Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ciężko jest zdecydować o wyborze podłogi na podstawie jednej deski. Dzięki specjalnie przygotowanemu pokojowi projekcyjnemu oraz multimedialnym konfiguratorom już w sklepie możemy szukać inspiracji i wybierać kolorystycznie pasujące do siebie produkty - mówi Katarzyna Śliwińska, kierownik działu marketingu w RuckZuck. - Nowoczesne technologie, tablety i multimedia to już nieodłączny element naszego życia. Podążając za trendami, postanowiliśmy je też nieco wyprzedzić i stworzyć salon na miarę XXII już wieku.    


Nowy salon RuckZuck to designerski, zaprojektowany z dbałością o każdy detal sklep, na pierwszy rzut oka przypominający ekskluzywny showroom. Wnętrze zostało wyposażone w białe ekspozytory z wysuwanymi wzornikami podłóg, skórzane wygodne białe kanapy i telewizory plazmowe na ścianach. Skrzydła drzwiowe zostały wyeksponowane w czarnych, matowych i podświetlanych boksach, a wnętrza stanowisk z multimedialnymi konfiguratorami zdobione kolorem miodowego drewna. Za projekt sklepu odpowiada uznana pracownia architektoniczna z Warszawy. 

Salony RuckZuck oferują najszerszy na rynku wybór podłóg laminowanych, drzwi wewnętrznych oraz materiałów wykończeniowych cenionej na rynku firmy Classen. Decyzję o zakupie odpowiednich modeli i wzorów ułatwiają fachowe porady pracowników RuckZuck. W ramach kompleksowej obsługi klienta, punkty RuckZuck oferują również transport oraz montaż zakupionych podłóg i drzwi.



RuckZuck to marka salonów oferujących produkty Classen - wiodącego producenta podłóg, drzwi i artykułów wykończeniowych. Koncept biznesowy RuckZuck powstał w 2004 roku w centrali firmy Classen w Niemczech.

W tym samym roku w Polsce została założona spółka RuckZuck.biz, która zajęła się rozwojem Systemu Partnerskiego RuckZuck na terenie Polski oraz w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

źródło: RuckZuck